Første indlæg, planer og ideer

image

Jeg har syet denne jakke ud fra en pin på pinterest, jeg vil i påsken få lavet min egen forklaring på denne jakke.

Jakken er lavet til min datter med hjemmetegnet mønster, den er okay at lave, især hvis man har styr på kantebånd. (hvilket jeg absolut ikke har)

Kort fortalt er mønsteret tegnet ud fra et basis T-shirt mønster, forlænget rundt omkring. Det er en skøn model og jeg glæder mig til at dele det med jer.

One thought on “Første indlæg, planer og ideer

Skriv et svar

